Den som inte tar bort luddet ska döööööööö.

Jaha då va julen över och paketen öppnade.
Hittade ingen bärbar dator iår som Jag hoppats på men därimot andra elektriska prylar som Jag verkligen behövde och som varje år tar priset som de roligaste.
En himla massa skönhets produkter såsom smink från Dior, prestenkort på BluMediSpa, tandblekning hittade Jag under granen tillsammans med en del träning & hälsa prylar såsom kläder, böcker och redskap uppblandat med pengar och presentkort och lite smått och gott som hör julen till.
Fick dessutom en upplevesle där Jag själv får bestämma vad Jag ska göra! Kul va...! =)

Nää nog pratat om det.
Nu ska Jag hoppa i badet,
med ansiktsmask och hårinpackning,
peeling och avslapnande oljor med tända ljus och lugn musik.
En uppfreshning efter gårdagens utgång, kan du behövas! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0