Det är en konstig värld Vi lever i.

Herreguud.. Jag är tillbaka till Stockholm efter en vistelse i Göteborg.
Vet inte hur Jag ska resumera dagarna som varit. Sjuka och så jävla lite Jag, men garvat har Vi åtminstonde fått gjort!!




En av dagarna va Vi bjudna på partajj av några tidigare sköningar, Jag träffat i Gbg. Dom hade hyrt bord på VIP avdelningen på en nattklubb längs Avenyn, drack findricka och festade med en viss klass, så att säga.
Men av någon sjuk jävla anledning hamnade Vi ute på landet tillsammans med Christer, Leif & Karl-Johan uppblandat med en mix med Bönder & Pundare och inte nog med det..... VI SOV I EN HUSVAGN!!
Jag trodde Jag skulle döö, men Jag tog en energie dryck och hade jävligt kul ändå. Jag garvar när Jag sitter och tänker tillbaka på dagarna som varit och klickar på tangenterna.
Vi har haft jävligt roligt, Jag, Malin och alla vi umgåts med!!




Förresten.. nämnde Jag det..?!
Malin har fått ett x antal telefonsamtal av både modeller & fotografer under helgen.
Hon ska ju bli stjärna i Italien.


Tillbaka till stockholm och vardagen.
Kom precis hem från en fika och julmys i Gamla stan med tjejerna.
Puss på er.. nu ska Jag städa och göra så himla fint!!


Julfika på Kaffekoppen.


Petra, Nathalie & Emilia.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du har så fula kompisar?! :S

2008-12-15 @ 13:24:08
URL: http://baraannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0