Vi är dansande clowner på ont och gott.

Ibland behöver man få en spark i röven för att anstränga sej lite mer.
Försöka bli ännu bättre och utvecklas därtill.

Åååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh Jag kan ju vara så jävla low just nu!!
Klockan är sent och Jag har precis kommit hem från en frisörvisning hos Elie, vilket iof alltid ger en kick av inspiration.
Började dagen med färg & sling på salongen. Annars har jag umgåts med Systeryster, sprungit på stan, fikat och haft hur mysigt som helst.. lite Jag saknat henne då.


Hon kan ju vara det bästa. Ganska ofta, faktiskt nästan jämt! ;)



Jag har en tendes att garva så tårarna rinner. 
Vattenfast smink kanske skulle vara nått..! ;)


Go'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0