Vi lutar oss tillbaka.

Det har varit en lång dag på salongen och som pricket över i:et vaknade Jag med en dunderförkylning och dessutom försov Jag mej. Bra där!! Klockan 9 skulle Jag vara på salongen för att börja stylingen & makeupen till plåtningen som Vi gjort idag. Det är ju så himla roligt och det gick bra. I Hope! ;)
Nu ska man bara lyckas solla ut det bästa och det gör Vi ikväll men bilderna år ni allt vänta med åh se.
Åt eftermiddagen var det dags för klippning och färg, förberedelser inför plåtningarna på lördag. Klipp och färg.

Nu väntar Jag på min sambo.. fan jag saknar ju henne!!
Och som tack för hjälpen har Jag tvättat all hennes tvätt.






Imorgon ska Jag bli stylad och fotad som en Barbie.
Såhär lagomt till plåtningen är Jag alldeles rödflammig runt snoken och bölder i pannan. FASHION babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0