No-limits

Det som orade mej mest när Jag fick praktikplatsen hos No-limits var att Jag va tvungen att ha modell/kund till varennda praktikdag Jag spenderade där. Totalt borta och då kände Jag inte många själar i Stockholm.
Min första modell tjatade Jag till mej, Jag tjatade till han ställde upp. Sen dess har massor hört av sej och Jag har haft kund/modell till varennda jävla dag Jag varit där och då har Jag inte varit där en dag i veckan, utan flera dagar, efter skolan, före skolan och även helger.
Det går bara man vill.  
Även den här dagen åkte Jag till salongen efter skolan för att fixa Linnsans barr.
Men istället för att färga henne i regnbågens alla färger som sist valde vi en brun färg,
passande till vintern som har kommit. 


Jag & Linnsan.


En himla massa pasteller.


Slutresultatet blev hur grymt som helst, dock kanske inte till vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0